Тема уроку : Побудова аудіо- та
відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між
його фрагментами.
Мета:
освітня: сформувати теоретичні знання про
основні поняття відеоряду, відеоефекту, відеопе-реходу.
розвивальна: розвивати логічне мислення,
уважність, розвивати творчий підхід як засіб ви-ховання стійкого професійного
інтересу.
виховна: створювати естетичний смак при
розробці відео кліпу, додаванні до відео кліпу відеоефектів та при настроюванні
переходів між його фрагментами.
Тип уроку: Комбінований
Обладнання: Комп'ютери, підручники, програмне
навчальне середовище.
Хід уроку
I. Організаційний
момент.
II. Відтворення
і корекція опорних знань.
Вправа «Мікрофон»
Перший учень ставить коротке запитання другому, у
якого в руках уявний мікрофон. Другий — третьому, і так до останнього
учня. Час на відповідь — кілька секунд, учитель має право зняти
питання, яке не відповідає темі або
недостатньо коректне.
Орієнтовні варіанти запитань:
1. Назвати найпопулярніші розширення
відеофайлів.
2. Назвати найпопулярніші
розширення аудіофайлів.
3. Назвати найпопулярніші розширення
файлів зображень.
4. Як захопити відео кліп з цифрової
відеокамери?
5. Яке розширення мають відеофайли
створені у Windows MovieMaker?
III. Мотивація
навчальної діяльності.
На попередньому уроці ми навчилися створювати
найпростіший відеофільм. Сьогодні ми удосконалимо набуті знання та отримаємо
нові навички роботи з відео файлами.
IV. Повідомлення
теми, цілей, завдань уроку.
V. Сприймання
і усвідомлення нового матеріалу.
Пояснення вчителя.
Windows MovieMaker надає можливість об’єднувати два чи
кілька суміжних відеокліпів, тобто таких відеокліпів, які були відзняті разом і
продовжують один одного. Об’єднання кліпів зручно виконувати, якщо в збірці
утворилося кілька коротких відеокліпів, в які не потрібно вносити змін, і після
об’єднання вони можуть бути використані як один кліп. Об’єднання суміжних
кліпів можна виконати на панелі Вмісту або на Аркуші розкадрування/Шкалі часу.
Для цього слід виділити потрібні відеокліпи та виконати вказівку меню
Кліп/Об’єднати або вказівку Об’єднати з контекстного меню виділених кліпів.
Щоб додати до кліпу обраний відеоефект, його слід
перетягнути лівою клавішею мишки на потрібний кліп на Аркуші розкадрування або
Шкалі часу. Дізнатися, на які з кліпів накладено відеоефекти, допоможе позначка
на ескізі кліпу на Аркуші розкадрування чи Шкалі часу.
Аналогічно до використання анімаційних ефектів зміни
слайдів у комп’ютерних презентаціях, під час створення фільму можна додавати
відеопереходи між окремими кліпами. Перелік відеопереходів міститься в збірці
Відеопереходи. Відобразити його на панелі Вмісту так само, як і відеоефекти,
можна різними способами. Додавати відеопереходи до проекту зручно на Аркуші
розкадрування — для цього достатньо перетягнути лівою клавішею мишки потрібний
відеоперехід на прямокутник, що розміщений між кліпами.
Додати відеоперехід можна також і на Шкалі часу — в такому
випадку слід перетягнути обраний відеоперехід на межу між кліпами.
Відеозаписи, записані на відеокамеру чи імпортовані з
файлів, можуть містити й звук. У випадку, якщо відеозапис ще не містить звуку
або не потрібно відтворювати наявний звук, можна додати до відеокліпу інший
музичний супровід або звуковий коментар.
VI. Осмислення
навчального матеріалу.
а) Робота з підручником
б) Робота в зошитах.
Дайте відповідь на запитання:
1. Як додати відео ефект?
2. Як додати перехід?
3. Як додати музичний супровід?
Проведення комплексу вправ для зняття м’язового
напруження.
Практичне завдання. Інструктаж з БЖД.
Робота зі збереженим на минулому уроці проектом.
1. Відкрийте проект, збережений на
попередньому уроці у власній папці
2. Додайте різноманітні відеоефекти,
вставте відеопереходи та звуковий супровід.
3. Збережіть отриманий проект з тим
самим ім’ям у власній папці
VII. Домашнє
завдання: Опрацювати відповідний параграф підручника, конспект уроку.
VIII. Підсумок
уроку.
Рефлексія.
Наприклад, учням пропонується закінчити речення на
зразок: "Для мене сьогодні важливим було...", "Сьогодні я
дізнався про...", "Мені хотілося в майбутньому дізнатись
про..., навчитись …".
Перевірка, аналіз і оцінювання робіт, виконаних під
час уроку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий