суббота, 21 марта 2020 г.

Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами.


Тема уроку :  Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами.

Мета:  
 освітня: сформувати теоретичні знання про основні поняття відеоряду, відеоефекту, відеопе-реходу.
 розвивальна: розвивати логічне мислення,  уважність, розвивати творчий підхід як засіб ви-ховання стійкого професійного інтересу.
 виховна: створювати естетичний смак при розробці відео кліпу, додаванні до відео кліпу відеоефектів та при настроюванні переходів між його фрагментами.
Тип уроку:   Комбінований
Обладнання: Комп'ютери, підручники, програмне навчальне середовище.
Хід уроку
        I.          Організаційний момент. 
     II.          Відтворення і корекція опорних знань.
Вправа «Мікрофон»
Перший учень ставить коротке запитання другому, у якого в руках уявний мікрофон. Другий — третьому, і так до останнього учня.  Час на відповідь — кілька секунд, учитель має право зняти  питання,  яке  не  відповідає  темі або  недостатньо  коректне. 
Орієнтовні варіанти запитань:
1.   Назвати найпопулярніші розширення відеофайлів.
2.    Назвати найпопулярніші розширення аудіофайлів.
3.   Назвати найпопулярніші розширення файлів зображень.
4.   Як захопити відео кліп з цифрової відеокамери?
5.   Яке розширення мають відеофайли створені у Windows MovieMaker?
 III.          Мотивація навчальної діяльності.
На попередньому уроці ми навчилися створювати найпростіший відеофільм. Сьогодні ми удосконалимо набуті знання та отримаємо нові навички роботи з відео файлами.
  IV.          Повідомлення теми, цілей, завдань уроку.
     V.          Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.
Пояснення вчителя.
Windows MovieMaker надає можливість об’єднувати два чи кілька суміжних відеокліпів, тобто таких відеокліпів, які були відзняті разом і продовжують один одного. Об’єднання кліпів зручно виконувати, якщо в збірці утворилося кілька коротких відеокліпів, в які не потрібно вносити змін, і після об’єднання вони можуть бути використані як один кліп. Об’єднання суміжних кліпів можна виконати на панелі Вмісту або на Аркуші розкадрування/Шкалі часу. Для цього слід виділити потрібні відеокліпи та виконати вказівку меню Кліп/Об’єднати або вказівку Об’єднати з контекстного меню виділених кліпів.
Щоб додати до кліпу обраний відеоефект, його слід перетягнути лівою клавішею мишки на потрібний кліп на Аркуші розкадрування або Шкалі часу. Дізнатися, на які з кліпів накладено відеоефекти, допоможе позначка на ескізі кліпу на Аркуші розкадрування чи Шкалі часу.
Аналогічно до використання анімаційних ефектів зміни слайдів у комп’ютерних презентаціях, під час створення фільму можна додавати відеопереходи між окремими кліпами. Перелік відеопереходів міститься в збірці Відеопереходи. Відобразити його на панелі Вмісту так само, як і відеоефекти, можна різними способами. Додавати відеопереходи до проекту зручно на Аркуші розкадрування — для цього достатньо перетягнути лівою клавішею мишки потрібний відеоперехід на прямокутник, що розміщений між кліпами.
Додати відеоперехід можна також і на Шкалі часу — в такому випадку слід перетягнути обраний відеоперехід на межу між кліпами.
Відеозаписи, записані на відеокамеру чи імпортовані з файлів, можуть містити й звук. У випадку, якщо відеозапис ще не містить звуку або не потрібно відтворювати наявний звук, можна додати до відеокліпу інший музичний супровід або звуковий коментар.
  VI.          Осмислення навчального матеріалу.
а) Робота з підручником
б)  Робота в зошитах.
Дайте відповідь на запитання:
1.    Як додати відео ефект?
2.    Як додати перехід?
3.    Як додати музичний супровід?
Проведення комплексу вправ для зняття м’язового напруження.
 Практичне завдання. Інструктаж з БЖД.
Робота зі збереженим на минулому уроці проектом.
1.   Відкрийте проект, збережений на попередньому уроці у власній папці
2.   Додайте різноманітні відеоефекти, вставте відеопереходи та звуковий супровід.
3.   Збережіть отриманий проект з тим самим ім’ям у власній папці
VII.         Домашнє завдання: Опрацювати відповідний параграф підручника, конспект уроку.
VIII.          Підсумок уроку.
Рефлексія.
Наприклад, учням пропонується закінчити речення на зразок: "Для мене сьогодні важливим було...", "Сьогодні я дізнався про...", "Мені хотілося в майбутньому  дізнатись про..., навчитись …".
Перевірка, аналіз і оцінювання робіт, виконаних під час уроку.


Комментариев нет:

Отправить комментарий