Індивідуальний
план роботи вчителя трудового навчання та інформатики на період карантину з
13.03-11.05
(тижневе
навантаження 13 годин)
Матвєєвої Ганни
Олександрівни
№
п/п
|
Дата
|
Зміст
роботи
|
Примітки
|
1
|
13.03
|
1.
Опрацювання методичних рекомендацій щодо ущільнення навчального матеріалу.
2.
Розробка та розсилка завдань з трудового навчання для учнів 8 класу
3.
Розробка та розсилка завдань з інформатики для учнів 5 класу
4. Онлайн
консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання
|
|
2
|
16.03
|
1.Розробка
та розсилка завдань з трудового навчання для учнів 6,9 класів.
2.
Підготовка конспектів уроків.
3.
Виготовлення дидактичного матеріалу.
|
|
3
|
17.03
|
1.
Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного
розвитку творчих здібностей школярів»
2.
Опрацювання фахової літератури.
3.
Робота над власним блогом
|
|
4
|
18.03
|
1. Пошук
та підготовка завдань з інформатики для учнів 7,8,9 класів.
2. Пошук
та підготовка завдань з трудового навчання для учнів 5 класу
3.Пошук та
ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання
4. Робота
над власним блогом
|
|
5
|
19.03
|
1.Перегляд
«Youtube» каналу Підготовка відео посилань для учнів
2.Підготовка
до уроків, розробка індивідуальних завдань з трудового навчання для учнів 7
класу .
3.
Підготовка до уроків, розробка індивідуальних завдань з інформатики для учнів
8,9 класів
|
|
6
|
20.03
|
1.Перевірка
та фіксування результатів роботи учнів. Робота над власним блогом
2.
Розробка та розсилка завдань з інформатики для учнів 5 класу
3.
Розробка та розсилка завдань з трудового навчання для учнів 8 класу
4. Робота
над власним блогом
|
|
7
|
23.03
|
1.Перевірка
та фіксування результатів роботи учнів.
2.
Розробка та розсилка завдань з трудового навчання для учнів 6,9 класів.
3.
Виготовлення дидактичного матеріалу.
|
|
8
|
24.03
|
1.
Опрацювання фахової літератури.
2.
Самоосвітня робота в мережі Інтернет.
Опрацювання
додаткової науково – популярної літератури для підвищення теоретичного та
наукового рівня.
3.
Перегляд вебінару "Організація дистанційного навчання за допомогою
Google Класу"
|
|
9
|
25.03
|
1.Перевірка
та фіксування результатів роботи учнів.
2.Пошук та
підготовка завдань з інформатики для учнів 7,8,9 класів.
3. Пошук
та підготовка завдань з трудового навчання для учнів 5 класу.
4. Онлайн
консультації з учнями з питань форм дистанційного навчання
|
|
10
|
26.03
|
1.Перевірка
та фіксування результатів роботи учнів.
2. Пошук
та підготовка завдань з трудового навчання для учнів 7 класу
3. Пошук
та підготовка завдань з інформатики для учнів 8,9 класів
4. Онлайн
консультації з учнями та батьками з питань форм дистанційного навчання
|
|
11
|
27.03
|
1.Перевірка
та фіксування результатів роботи учнів.
2.Виготовлення
дидактичного матеріалу.
3.Підготовка
посилань на Youtube канал для учнів
4.
Розробка та розсилка завдань з трудового навчання для учнів 8 класу
5.
Розробка та розсилка посилань з інформатики для учнів 5 класу.
|
|
12
|
30.03
|
1.Перевірка
та фіксування результатів роботи учнів.
2.Розробка
та розсилка завдань з трудового навчання для учнів 6, 9 класів.
3.Онлайн
консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання
|
|
13
|
31.03
|
1.Перегляд
виступу на тему «Стратегії розвитку критичного мислення школярів» », інтернет
ресурс «На урок»
2. Робота
з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку
творчих здібностей учнів».
|
|
14
|
01.04
|
1.Перевірка
та фіксування результатів роботи учнів.
2.
Створення презентацій та практичних завдань з інформатики для учнів 7,8,9
класів.
3. Виготовлення
дидактичного матеріалу з трудового навчання для учнів 5 класу.
4.Робота
над власним блогом
|
|
15
|
02.04
|
1. Робота
на платформі «Classroom», перевірка попередньо надісланих завдань
, розробка та надсилання завдань з інформатики учням 8,9 класів
2. Онлайн
консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.
3.
Опрацювання фахової літератури
4. Перегляд
вебінару «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»
|
|
16
|
03.04
|
1.
Виготовлення дидактичного матеріалу.
2.
Опрацювання фахової літератури.
3.
Створення презентацій та практичних завдань з інформатики для учнів 8,9
класів та трудового навчання для учнів 7 класу
4.
Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.
|
|
17
|
06.04
|
1.
Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
2.Перегляд
вебінару «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з
учнями в умовах карантину», інтернет ресурс «На урок»
3.
Розробка інструкційних карток з трудового навчання для учнів 6,9 класів
|
|
18
|
07.04
|
1.Перегляд
вебінару «Лайфхаки щодо формування успішних взаємин: педагоги-діти-батьки»,
інтернет ресурс «На урок»
2.
Упорядкування папки з практичними роботами з інформатики.
|
|
19
|
08.04
|
1. Пошук
та підготовка завдань з інформатики для учнів 7,8,9 класів.
2. Пошук
та підготовка завдань з трудового навчання для учнів 5 класу
3.
Розробка дидактичних матеріалів.
4. Онлайн
консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.
|
|
20
|
09.04
|
1.Робота
на платформі «Classroom», перевірка завдань, надсилання завдань з інформатики
учням 8,9 класів
2.Підготовка
до уроків, розробка індивідуальних завдань з трудового навчання для учнів 7
класу.
3.
Перегляд вебінару «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити
комунікацію з учнями в умовах карантину», інтернет ресурс «На урок»
|
|
21
|
10.04
|
1.Перевірка
повідомлень та домашніх завдань на платформі «Classroom», розробка
уроків та дидактичних матеріалів з трудового навчання для учнів 8 класу та з
інформатики учням 5 класу
2.Перегляд
вебінару «Кейс-технологія як форма інтерактивного навчання молодших школярів
в умовах НУШ», інтернет ресурс «На урок»
|
|
22
|
13.04
|
1. Робота
над власним блогом.
2.
Опрацювання фахової літератури.
3.
Перевірка повідомлень та домашніх завдань
4.
Розробка уроків з трудового навчання для учнів 6,9 класів.
|
|
23
|
14.04
|
1.Перегляд
вебінару «STEM-та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного
здоров’я під час карантину», інтернет ресурс «На урок»
2.
Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.
|
|
24
|
15.04
|
1.Перевірка
та фіксування результатів роботи учнів.
2.Пошук та
підготовка завдань з інформатики для учнів 7,8,9 класів.
3. Пошук
та підготовка завдань з трудового навчання для учнів 5 класу.
4. Онлайн
консультації з учнями з питань форм дистанційного навчання
|
|
25
|
16.04
|
1.Перегляд
«Youtube» каналу. Підготовка відео посилань для учнів.
2.Підготовка
до уроків, розробка індивідуальних завдань з трудового навчання для учнів 7
класу .
3.
Підготовка до уроків, розробка індивідуальних завдань з інформатики для учнів
8,9 класів
4. 3.
Опрацювання фахової літератури
|
|
26
|
17.04
|
1.Самоосвітня
робота в мережі Інтернет.
2.
Підготовка посилань на Youtube канал для учнів
3.
Розробка та розсилка завдань з трудового навчання для учнів 8 класу
4.
Розробка та розсилка посилань з інформатики для учнів 5 класу.
|
|
27
|
20.04
|
1.
Виготовлення дидактичного матеріалу.
2.
Опрацювання фахової літератури.
3.
Створення презентацій, практичних та тестових завдань з трудового навчання
для учнів 6,9 класів
|
|
28
|
21.04
|
1.
Упорядкування папки з технологічними картками для уроків трудового
навчання.
1.
Опрацювання фахової літератури.
2.
Самоосвітня робота в мережі Інтернет.
|
|
29
|
22.04
|
1.Перевірка
та фіксування результатів роботи учнів.
2.
Створення презентацій та практичних завдань з інформатики для учнів 7,8,9
класів.
3. Виготовлення
дидактичного матеріалу з трудового навчання для учнів 5 класу.
4.Робота
над власним блогом
|
|
30
|
23.04
|
1.Перегляд
«Youtube» каналу Підготовка відео посилань для учнів.
2.Підготовка
до уроків, розробка індивідуальних завдань з трудового навчання для учнів 7
класу .
3.
Підготовка до уроків, розробка індивідуальних завдань з інформатики для учнів
8,9 класів
|
|
31
|
24.04
|
1.Робота
на платформі «Classroom», перевірка попередньо надісланих завдань
, надсилання завдань учням з інформатики 5 класу
2.Перегляд
вебінару «Ментальні мапи – техніка візуалізації мислення (mind mapping)»,
інтернет ресурс «На урок»
3.Перевірка
повідомлень та домашніх завдань
|
|
32
|
27.04
|
1.Робота
на платформі «Classroom», перевірка попередньо надісланих завдань
.
2.Підготовка
до уроків, розробка індивідуальних завдань з трудового навчання для учнів 6,9
класів
3.
Самоосвітня робота в мережі Інтернет.
|
|
33
|
28.04
|
1. Індивідуальні
онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
2. Надання
допомоги педагогічним працівникам у наповненні сайту.
3.
Розробка індивідуального плану роботи на час пандемії
|
|
34
|
29.04
|
1.Збір та
перевірка домашніх завдань, які виконали учні
2.
Пошук та підбір навчального матеріалу з трудового навчання для учнів 5
класу
3.
Розробка уроків, підготовка матеріалів з інформатики для учнів 8,9 класів
|
|
35
|
30.04
|
1.Перегляд
«Youtube» каналу Підготовка відео посилань для учнів.
2. Робота
на платформі «Classroom», перевірка попередньо надісланих завдань
.
3.Підготовка
до уроків, розробка індивідуальних завдань з інформатики для учнів 8,9
класів
4.
Підготовка творчих завдань з трудового навчання для 7 класу
|
|
36
|
04.05
|
1. Робота
на платформі «Classroom», перевірка попередньо надісланих завдань
.
2.Підготовка
завдань з трудового навчання для учнів 6,9 класів
3.
Перегляд Вебінару від Всеосвіта : «Підвищення рівня цифрової грамотності
педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта".
|
|
37
|
05.05
|
1.
Перегляд вебінару «Проєктна робота на уроках інформатики», інтернет
ресурс «На урок»
2.
Реєстрація на онлайн курсі EdEra_Osvitoria: «Бери й роби»
3. Робота
на платформі «Classroom», перевірка попередньо надісланих завдань
.
|
|
38
|
06.05
|
1.Робота
над власним сайтом
2.Перегляд
Вебінару від Всеосвіта: «Інтернет-олімпіади як інструмент урізноманітнення
освітнього процесу»
3.Самоосвітня
робота в мережі Інтернет.
|
|
39
|
07.05
|
1. Збір та
перевірка домашніх завдань, які виконали учні.
2.Створення
та пошук завдань з інформатики для учнів 8,9 класів
3.
Підготовка творчих завдань з трудового навчання для 7 класу
|
|
40
|
08.05
|
1. Робота
на платформі «Classroom», перевірка попередньо надісланих завдань
.
2.Пошук та
підбір навчального матеріалу з інформатики для 5 класу
3.
Підготовка завдань з трудового навчання для учнів 8 класу
4.
Самоосвітня робота в мережі Інтернет.
|
|
41
|
11.05
|
1. Робота
на платформі «Classroom», перевірка попередньо надісланих завдань
.
2.
Підготовка творчих завдань з трудового навчання для учнів 6,9 класів
3.Перегляд
Вебінару від Всеосвіта: Простір освітніх лайфхаків: LEGO – TANGRAM
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий