Індивідуальний план роботи на період карантину



Індивідуальний план роботи вчителя трудового навчання та інформатики на період карантину з 13.03-11.05
(тижневе навантаження 13 годин)
Матвєєвої Ганни Олександрівни
№       п/п
Дата
Зміст роботи
Примітки
1
13.03
1. Опрацювання методичних рекомендацій щодо ущільнення навчального матеріалу.
2. Розробка та розсилка завдань з трудового навчання для учнів 8 класу
3. Розробка та розсилка завдань з інформатики для учнів 5 класу
4. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання
2
16.03
1.Розробка та розсилка завдань з трудового навчання для учнів 6,9 класів.
2. Підготовка конспектів уроків.
3. Виготовлення дидактичного матеріалу.
3
17.03
1. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей школярів» 
2. Опрацювання фахової літератури.
 3. Робота над власним блогом
4
18.03
1. Пошук та підготовка завдань з інформатики  для учнів 7,8,9 класів.
2. Пошук та підготовка завдань з трудового навчання для учнів 5 класу
3.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання
4. Робота над власним блогом
5
19.03
1.Перегляд «Youtube» каналу Підготовка відео посилань для учнів
2.Підготовка до уроків, розробка індивідуальних завдань з трудового навчання для учнів 7 класу  .
3. Підготовка до уроків, розробка індивідуальних завдань з інформатики для учнів 8,9 класів  
6
20.03
1.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. Робота над власним блогом
2. Розробка та розсилка завдань з інформатики для учнів 5 класу
3. Розробка та розсилка завдань з трудового навчання для учнів 8 класу
4. Робота над власним блогом
7
23.03
1.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
2. Розробка та розсилка завдань з трудового навчання для учнів 6,9 класів.
3. Виготовлення дидактичного матеріалу.
8
24.03
1. Опрацювання фахової літератури.
2. Самоосвітня робота в мережі Інтернет.
Опрацювання додаткової науково – популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.
3. Перегляд вебінару "Організація дистанційного навчання за допомогою Google Класу"
9
25.03
1.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
2.Пошук та підготовка завдань з інформатики  для учнів 7,8,9 класів.
3. Пошук та підготовка завдань з трудового навчання для учнів 5 класу.
4. Онлайн консультації з учнями з питань форм дистанційного навчання
10
26.03
1.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
2. Пошук та підготовка завдань з трудового навчання для учнів 7 класу
3. Пошук та підготовка завдань з інформатики для учнів 8,9 класів
4. Онлайн консультації з учнями та батьками з питань форм дистанційного навчання
11
27.03
1.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
2.Виготовлення дидактичного матеріалу.
3.Підготовка посилань на Youtube канал для учнів
4. Розробка та розсилка завдань з трудового навчання для учнів 8 класу
5. Розробка та розсилка посилань з інформатики для учнів 5 класу.
12
30.03
1.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
2.Розробка та розсилка завдань з трудового навчання для учнів 6, 9 класів.
3.Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання
13
31.03
1.Перегляд виступу на тему «Стратегії розвитку критичного мислення школярів» », інтернет ресурс «На урок»
2. Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів».
14
01.04
1.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
2. Створення презентацій та практичних завдань з інформатики для учнів 7,8,9 класів.
3.  Виготовлення дидактичного матеріалу з трудового навчання для учнів 5 класу.
4.Робота над власним блогом
15
02.04
1. Робота на платформі «Classroom»,  перевірка попередньо надісланих завдань , розробка та надсилання завдань з інформатики учням 8,9 класів
2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.
3. Опрацювання фахової літератури
4. Перегляд вебінару «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»
16
03.04
1. Виготовлення дидактичного матеріалу.
2. Опрацювання фахової літератури.
3. Створення презентацій та практичних завдань з інформатики для учнів 8,9 класів та трудового навчання для учнів 7 класу
4. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.
17
06.04
1. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
2.Перегляд вебінару «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину», інтернет ресурс «На урок»
3. Розробка інструкційних карток з трудового навчання для учнів 6,9 класів
18
07.04
1.Перегляд вебінару «Лайфхаки щодо формування успішних взаємин: педагоги-діти-батьки», інтернет ресурс «На урок»
2. Упорядкування папки з практичними роботами з інформатики.
19
08.04
1. Пошук та підготовка завдань з інформатики  для учнів 7,8,9 класів.
2. Пошук та підготовка завдань з трудового навчання для учнів 5 класу
3. Розробка дидактичних матеріалів.
4. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.
20
09.04
1.Робота на платформі «Classroom», перевірка завдань, надсилання завдань з інформатики учням 8,9 класів
2.Підготовка до уроків, розробка індивідуальних завдань з трудового навчання для учнів 7 класу.
3. Перегляд вебінару «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину», інтернет ресурс «На урок»
21
10.04
1.Перевірка повідомлень та домашніх завдань на платформі «Classroom»,  розробка уроків та дидактичних матеріалів з трудового навчання для учнів 8 класу та з інформатики учням 5 класу
2.Перегляд вебінару «Кейс-технологія як форма інтерактивного навчання молодших школярів в умовах НУШ», інтернет ресурс «На урок»
22
13.04
1. Робота над власним блогом.
2. Опрацювання фахової літератури.
3. Перевірка повідомлень та домашніх завдань
4. Розробка уроків з трудового навчання для учнів 6,9 класів.
23
14.04
1.Перегляд вебінару «STEM-та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров’я під час карантину», інтернет ресурс «На урок»
2. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.
24
15.04
1.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
2.Пошук та підготовка завдань з інформатики  для учнів 7,8,9 класів.
3. Пошук та підготовка завдань з трудового навчання для учнів 5 класу.
4. Онлайн консультації з учнями з питань форм дистанційного навчання
25
16.04
1.Перегляд «Youtube» каналу. Підготовка відео посилань для учнів.
2.Підготовка до уроків, розробка індивідуальних завдань з трудового навчання для учнів 7 класу  .
3. Підготовка до уроків, розробка індивідуальних завдань з інформатики для учнів 8,9 класів  
4. 3. Опрацювання фахової літератури
26
17.04
1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет.
2. Підготовка посилань на Youtube канал для учнів
3. Розробка та розсилка завдань з трудового навчання для учнів 8 класу
4. Розробка та розсилка посилань з інформатики для учнів 5 класу.
27
20.04
1. Виготовлення дидактичного матеріалу.
2. Опрацювання фахової літератури.
3. Створення презентацій, практичних та тестових завдань з трудового навчання для учнів 6,9 класів
28
21.04
1. Упорядкування папки з  технологічними картками для уроків трудового навчання.
1. Опрацювання фахової літератури.
2. Самоосвітня робота в мережі Інтернет.
29
22.04
1.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
2. Створення презентацій та практичних завдань з інформатики для учнів 7,8,9 класів.
3.  Виготовлення дидактичного матеріалу з трудового навчання для учнів 5 класу.
4.Робота над власним блогом
30
23.04
1.Перегляд «Youtube» каналу Підготовка відео посилань для учнів.
2.Підготовка до уроків, розробка індивідуальних завдань з трудового навчання для учнів 7 класу  .
3. Підготовка до уроків, розробка індивідуальних завдань з інформатики для учнів 8,9 класів  
31
24.04
1.Робота на платформі «Classroom»,  перевірка попередньо надісланих завдань , надсилання завдань учням з інформатики 5 класу
2.Перегляд вебінару «Ментальні мапи – техніка візуалізації мислення (mind mapping)», інтернет ресурс «На урок»
3.Перевірка повідомлень та домашніх завдань
32
27.04
1.Робота на платформі «Classroom»,  перевірка попередньо надісланих завдань .
2.Підготовка до уроків, розробка індивідуальних завдань з трудового навчання для учнів 6,9 класів 
3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет.
33
28.04
 1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
2. Надання допомоги педагогічним працівникам у наповненні сайту.
3. Розробка індивідуального плану роботи на час пандемії
34
29.04
1.Збір та перевірка  домашніх  завдань, які виконали учні
2.  Пошук та підбір навчального матеріалу з трудового навчання для учнів 5 класу
3. Розробка уроків, підготовка матеріалів з інформатики для учнів 8,9 класів
35
30.04
1.Перегляд «Youtube» каналу Підготовка відео посилань для учнів.
2. Робота на платформі «Classroom»,  перевірка попередньо надісланих завдань .
3.Підготовка до уроків, розробка індивідуальних завдань з інформатики для учнів 8,9 класів  
4. Підготовка творчих завдань з трудового навчання для 7 класу
36
04.05
1. Робота на платформі «Classroom»,  перевірка попередньо надісланих завдань .
2.Підготовка завдань з трудового навчання для учнів 6,9 класів
3. Перегляд Вебінару від Всеосвіта : «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта".
37
05.05
1. Перегляд вебінару «Проєктна робота на уроках інформатики», інтернет ресурс «На урок»
2. Реєстрація на  онлайн курсі EdEra_Osvitoria:  «Бери й роби»
3. Робота на платформі «Classroom»,  перевірка попередньо надісланих завдань .
38
06.05
1.Робота над власним сайтом
2.Перегляд Вебінару від Всеосвіта: «Інтернет-олімпіади як інструмент урізноманітнення освітнього процесу»
3.Самоосвітня робота в мережі Інтернет.
39
07.05
1. Збір та перевірка  домашніх  завдань, які виконали учні.
2.Створення та пошук завдань з інформатики для учнів 8,9 класів
3. Підготовка творчих завдань з трудового навчання для 7 класу
40
08.05
1. Робота на платформі «Classroom»,  перевірка попередньо надісланих завдань .
2.Пошук та підбір навчального матеріалу з інформатики  для 5  класу
3. Підготовка завдань з трудового навчання для учнів 8 класу
4. Самоосвітня робота в мережі Інтернет.
41
11.05
1. Робота на платформі «Classroom»,  перевірка попередньо надісланих завдань .
2. Підготовка творчих завдань з трудового навчання для учнів 6,9 класів
3.Перегляд Вебінару від Всеосвіта: Простір освітніх лайфхаків: LEGO – TANGRAM






Комментариев нет:

Отправить комментарий