пятница, 20 марта 2020 г.

АПАРАТНА І ПРОГРАМНА СКЛАДОВІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ.


Урок 3
ТЕМА. АПАРАТНА І ПРОГРАМНА СКЛАДОВІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ.

Навчальна мета: ознайомити учнів із залежністю між операційною системою та пакетом програм для неї; закріпити вміння роботи з Головним меню, робочим столом, Панеллю завдань, Провідником.
Розвивальна мета: розвивати уміння працювати самостійно та робити умовиводи.
Виховна мета: виховувати наочно-логічне мислення учнів та комунікативні навички.

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань

Обладнання: завдання квесту, пам’ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп’ютерному кабінеті», ПЗ «Скарбниця знань ІІ».

Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.
Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.

ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП (1 хв)
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ (4хв)
1.     Які пристрої знаходяться в системному блоці?
2.     Яка буває пам’ять комп’ютера?
3.     Для чого потрібен процесор?
4.     Як інформаційна система (на прикладі комп’ютера) працює з даними?
5.     Для чого потрібен двійковий запис даних?
Обговорення відповідей у РЗ  (ст.313, ст.32 №6)

ІI. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (5 хв)
Учні виступають з повідомленнями про «Розумний будинок». Дискусія з питання, які позитивні та негативні наслідки використання такої системи житла.

ІІІ.  ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (5 хв)

2. Розглянь на ст.32 малюнки та обговори з товаришами, які прикладні програми співпрацюють з якими операційними системами
3. Порівняй, проаналізуй, зроби висновки за поданими малюнками на стор. 33-34.
IV. ОСМИСЛЕННЯ ЗВ'ЯЗКІВ І ЗАЛЕЖНОСТЕЙ МІЖ ЕЛЕМЕНТАМИ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ  (10 хв)
Учні об’єднуються в групи, вільно пересуваються по класу, заповнюють виданий їм аркуш своїми відповідями. Відповіді можна малювати.
Квест
1. Головне меню – що це таке? Способи його запуску (мишею натиснути кнопку Пуск або клавіша на клавіатурі).
2. Пригадайте, що називають Робочим столом, Панель завдань, Контекстне меню.
Попрацюйте в команді та дайте відповіді на наступні питання.
3. Які команди контекстного меню Робочого столу?
4. Які команди контекстного меню папки чи файлу?
5. Чиє різниця в таких термінах: піктограма, іконка, ярлик.
6. Яке призначення ярлика?
7. Для чого програма Провідник?

Учні озвучують свої відповіді. Учитель корегує їх. Обговорюємо функції програми Провідник.


V. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА (5 хв)
Повторення правил поведінки в комп'ютерному кабінеті
Робота за ПК «Скарбниця знань ІІ» - «Апаратне та програмне забезпечення комп’ютера»

VІ. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
1. Створити папку, ім’я якої ваше прізвище, у вказаному вчителем місці.
2. Відкрити надану вчителем папку в іншому вікні. (ÿ+à, ÿ+ß)
3. Скопіювати до власної папки малюнки пристроїв, що входять до системного блоку.
4. Відсортувати малюки за розміром.
5. Створити ярлик для найменшого файлу.
6. Створити текстовий документ, у якому записати розмір найбільшого малюнку. А назву йому дати таку ж саму як і малюнок.
VІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕСІЯ. (3 хв)
Учні говорять.
Сьогодні я на уроці… Тепер я знаю, що… Тепер я вмію … Своїм рідним я розповім про… Я хочу дізнатися про …

Учитель дякує учням за активність на уроці.

VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ  (2 хв)
П: ст.35-36, англ.слова
РЗ: ст.35 №3, ст.39 №8
Пройди тест 5tema1.itknyga.co.ua



ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
1.   Створити папку, ім’я якої ваше прізвище, у вказаному вчителем місці.
2.   Відкрити надану вчителем папку в іншому вікні. (ÿ+à, ÿ+ß)
3.   Скопіювати до власної папки малюнки пристроїв, що входять до системного блоку.
4.   Відсортувати малюки за розміром.
5.   Створити ярлик для найменшого файлу.
6.   Створити текстовий документ, у якому записати розмір найбільшого малюнку. А назву йому дати таку ж саму як і малюнок.

ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
1.        Створити папку, ім’я якої ваше прізвище, у вказаному вчителем місці.
2.   Відкрити надану вчителем папку в іншому вікні. (ÿ+à, ÿ+ß)
3.   Скопіювати до власної папки малюнки пристроїв, що входять до системного блоку.
4.   Відсортувати малюки за розміром.
5.   Створити ярлик для найменшого файлу.
6.   Створити текстовий документ, у якому записати розмір найбільшого малюнку. А назву йому дати таку ж саму як і малюнок.

ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
1.        Створити папку, ім’я якої ваше прізвище, у вказаному вчителем місці.
2.   Відкрити надану вчителем папку в іншому вікні. (ÿ+à, ÿ+ß)
3.   Скопіювати до власної папки малюнки пристроїв, що входять до системного блоку.
4.   Відсортувати малюки за розміром.
5.   Створити ярлик для найменшого файлу.
6.   Створити текстовий документ, у якому записати розмір найбільшого малюнку. А назву йому дати таку ж саму як і малюнок.

ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
1.        Створити папку, ім’я якої ваше прізвище, у вказаному вчителем місці.
2.   Відкрити надану вчителем папку в іншому вікні. (ÿ+à, ÿ+ß)
3.   Скопіювати до власної папки малюнки пристроїв, що входять до системного блоку.
4.   Відсортувати малюки за розміром.
5.   Створити ярлик для найменшого файлу.
6.   Створити текстовий документ, у якому записати розмір найбільшого малюнку. А назву йому дати таку ж саму як і малюнок.

ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
1.        Створити папку, ім’я якої ваше прізвище, у вказаному вчителем місці.
2.   Відкрити надану вчителем папку в іншому вікні. (ÿ+à, ÿ+ß)
3.   Скопіювати до власної папки малюнки пристроїв, що входять до системного блоку.
4.   Відсортувати малюки за розміром.
5.   Створити ярлик для найменшого файлу.
6.   Створити текстовий документ, у якому записати розмір найбільшого малюнку. А назву йому дати таку ж саму як і малюнок.

ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
1.        Створити папку, ім’я якої ваше прізвище, у вказаному вчителем місці.
2.   Відкрити надану вчителем папку в іншому вікні. (ÿ+à, ÿ+ß)
3.   Скопіювати до власної папки малюнки пристроїв, що входять до системного блоку.
4.   Відсортувати малюки за розміром.
5.   Створити ярлик для найменшого файлу.
6.   Створити текстовий документ, у якому записати розмір найбільшого малюнку. А назву йому дати таку ж саму як і малюнок.

ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
1.        Створити папку, ім’я якої ваше прізвище, у вказаному вчителем місці.
2.   Відкрити надану вчителем папку в іншому вікні. (ÿ+à, ÿ+ß)
3.   Скопіювати до власної папки малюнки пристроїв, що входять до системного блоку.
4.   Відсортувати малюки за розміром.
5.   Створити ярлик для найменшого файлу.
6.   Створити текстовий документ, у якому записати розмір найбільшого малюнку. А назву йому дати таку ж саму як і малюнок.

ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
1.        Створити папку, ім’я якої ваше прізвище, у вказаному вчителем місці.
2.   Відкрити надану вчителем папку в іншому вікні. (ÿ+à, ÿ+ß)
3.   Скопіювати до власної папки малюнки пристроїв, що входять до системного блоку.
4.   Відсортувати малюки за розміром.
5.   Створити ярлик для найменшого файлу.
6.   Створити текстовий документ, у якому записати розмір найбільшого малюнку. А назву йому дати таку ж саму як і малюнок.

ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
1.        Створити папку, ім’я якої ваше прізвище, у вказаному вчителем місці.
2.   Відкрити надану вчителем папку в іншому вікні. (ÿ+à, ÿ+ß)
3.   Скопіювати до власної папки малюнки пристроїв, що входять до системного блоку.
4.   Відсортувати малюки за розміром.
5.   Створити ярлик для найменшого файлу.
6.   Створити текстовий документ, у якому записати розмір найбільшого малюнку. А назву йому дати таку ж саму як і малюнок.

ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
1.        Створити папку, ім’я якої ваше прізвище, у вказаному вчителем місці.
2.   Відкрити надану вчителем папку в іншому вікні. (ÿ+à, ÿ+ß)
3.   Скопіювати до власної папки малюнки пристроїв, що входять до системного блоку.
4.   Відсортувати малюки за розміром.
5.   Створити ярлик для найменшого файлу.
6.   Створити текстовий документ, у якому записати розмір найбільшого малюнку. А назву йому дати таку ж саму як і малюнок.






Комментариев нет:

Отправить комментарий